O Neutrogena® robnoj marci
Zašto Neutrogena?
Sve je počelo s istraživačem imenom Manny.
Tijekom 1930. godine, Manny Stoloroff počeo je u Los Angelesu proizvodnju kozmetike, ruževa i četkica za usne za poznate robne marke tog razdoblja. Ali Manny, istraživač po prirodi, uvijek je bio u potrazi za novim idejama. Na jednom od njegovih mnogih putovanja u Europu, otkrio je iznimno nježan nealkalni sapun kojeg je izumio belgijski kemičar.
Manny je odmah uočio njegov potencijal te kupio distribucijska prava za SAD. Nazvana je Neutrogena. Tako da je 1950. godine, kad su se žene počele žaliti da su tradicionalni sapuni oštri i iritantni, Manny ponudio rješenje. U vrijeme kad se sapun prodavao po deset centi, Manny je prodavao Neutrogenu za 1 dolar. Žene su poludjele za ovom prekrasnim jantarnim proizvodom<poveznica sa stranicom s pojedinostima o proizvodu> koji se prodavao neviđenom brzinom. Manny je imao duh istinskog izazivača. On je pomaknuo granice. I ograničenja. Te je na taj način kreirao temelj kojom je Neutrogena® postala tvrtka kao niti jedna druga. To je vrsta drskog, hrabrog razmišljanja koje ostaje vitalnim dijelom našeg DNK i danas te nas diferencira od svih ostalih u poslovanju.
Poslovanje je nastavio s Lloydom, koji je sve ponovno promislio.
Lloyd Cotsen bio je Mannyev zet. Kada je preuzeo tvrku, znao je da ima sjajne proizvode za prodaju; ono što nije imao bili su „duboki džepovi“ bogatih robnih marki ljepote. U potpunosti je promijenio koncept Neutrogena poslovanja te je smislio ideju izvrsnog novog poslovnog modela. U vrijeme kada su samo velike farmaceutske kuće imale komunikaciju s liječnicima, Lloyd je težio uspostaviti istinski odnos s dermatolozima. Smatrao je da će cijeniti Neutrogena® kvalitetu, sigurnost, djelotvornost i ljepotu. I bio je u pravu. I tako dok poznate robne marke troše novce na televizijske reklame, Lloyd je postigao nešto za Neutrogenu® što nijedan novac ne može kupiti: dvije prekrasne riječi „Preporučuju dermatolozi“. A tko je najvažniji autoritet u području njege kože i najpronicljiviji kritičar? Dermatolog, naravno. Promjenom načina razmišljanja, ponovnim promišljanjem te upornošću, Lloyd Cotsen promijenio je lice Neutrogene® zauvijek te pomogao usmjeriti poslovanje u nove visine.
Naši kupci vjeruju da je zdrava koža ključ za predivnu kožu. I mi također.
Kao tvrka koja je usredotočene na kupce, naši inovativni proizvodi uvijek su nadahnuti istinskim uvidom potrošača te njegovim neispunjenim potrebama. Znanstveno su testirani te je dokazano da isporučuju najbolje rezultate. Nikada ne pretjerujemo niti dajemo lažna obećanja. Smatramo da su naši potrošači dovoljno pametni da to prozru. I smatramo da su jedina obećanja koja smijete dati su ona koja možete i održati. Istina je da ponekad našim proizvodima treba više vremena da se razviju, ali to se događa kada niste spremni na kompromis. To je stoga jer ne podliježemo prolaznim trendovima pa naši proizvodi nikada ne izlaze iz mode. Uspjeli smo ostati vjerni svojim vrijednostima dok smo se istovremeno natjecali u širokom rasponu kategorija ljepote i njege kože širom svijeta.